TechNews ze světa
Prezentace produktu s rozdílem - online místo offline
Prezentace produktu s rozdílem - online místo offline
Prezentace produktu s rozdílem - online místo offline
Nová vysvětlující videa od STÖBICH ukazují vzrušující svět strukturální požární ochrany.
Již nějakou dobu se veletrhy, akce a diskuse konají téměř výhradně na digitálních platformách. Tomu jsme se přizpůsobili a začali jsme naše produkty hmatatelné online.
STÖBICH Fire Protection je odborníkem na preventivní protipožární ochranu konstrukcí. V minulosti jsme vždy rádi předvedli naše know-how o textilních protipožárních řešeních a uzávěrách dopravních systémů našim zákazníkům a zájemcům osobně tváří v tvář události.
Praktické výrobky a osobní rozhovory byly základem pro zodpovězení otázek na téma strukturální požární ochrana . Vzhledem k aktuálním událostem jsme si dali za úkol digitálně mapovat náš produktový svět a související tematické oblasti.
Výsledkem byla dvě první vysvětlující videa na téma „Průchodné kouřové zástěry“ a „Tepelně izolační protipožární zábrany textilních konstrukcí“ . Obě videa pojednávají o textilních protipožárních řešeních, která jsou estetickou alternativou konvenční izolace, zejména pro mnoho architektů. Závěsové systémy jsou považovány za řešení problémů, zejména v obtížných prostorech a velkých otvorech.
Průchodná kouřová zástěra „Stripecoil“ v kouřovém průchodu
Kouřový průchod, který jsme speciálně vyvinuli pro živé zážitky. K simulaci a „proběhnutí“ kouře v expozici se používá kouřový stroj. Slouží k ilustraci obtížných dýchacích a vizuálních podmínek v únikové cestě v případě požáru a souvisejícího vývoje kouře.
Kouřová clona uzavírající podlahu vytváří účinnou kouřovou bariéru v nezbytných chodbách nebo únikových chodbách. Toxický kouř a výpary jsou zadržovány, zatímco lidé mohou projít kouřovou clonou s označením CE bez bariér. Systém lze implementovat pro téměř neomezenou šířku a délku role až 3,5 m.
Frekvence průchodu je kolem 200 lidí za minutu se šířkou systému 3 m. Více o tom ve videu, je stojí za to se podívat!
Tepelně izolační protipožární uzávěr „Fibershield®-I“ v požární nádobě
S mobilním požárním kontejnerem demonstrujeme účinnost < silné> moderní textilní protipožární výrobky . Uvnitř kontejneru se vznítí oheň, takže teplota v kontejneru vzroste na více než 700 ° C a odpovídajícím způsobem se zahřejí vnější stěny kontejneru.
Na příkladu tkaniny zabudované do stěny kontejneru je zřejmé, jak se snižuje nejen tepelné záření, ale také jak se dosahuje tepelné izolace. Při skutečném požárním testu zkušebního ústavu vydrží vysoce výkonná tkanina po dobu dvou hodin teploty vyšší než 1000 ° C. Požární ochrana na dotek v pravém slova smyslu.
Náš mobilní požární kontejner, který byl speciálně upraven pro tyto demonstrační účely, se obvykle používá na veletrzích nebo na akcích zákazníků. Co přesně se potom stane s látkou tepelně izolačního protipožárního uzávěru je nejlépe vidět na našem videu!
Virtuální realita STÖBICH
V době rostoucí digitalizace a virtualizace nabízí STÖBICH svým zákazníkům pohlcující zážitek z produktu. To znamená, že řešení STÖBICH lze působivě zažít v prodeji působením virtuální reality a 360 ° videí. STÖBICH® VR vám poskytne působivý pohled do světa požární ochrany textilu.
Protože dnes lidé stále častěji chtějí zažít místo toho, aby jen „sledovali“. Chcete se ponořit. A pokud ne ve skutečnosti, tak alespoň virtuálně. Technicky nic z toho už dlouho nebyl problém. 360 ° videa, VR a AR jsou již více než trendem a tvoří další úroveň prezentace produktu. Okamžitě nás katapultují na jiné místo. Produkty lze vysvětlit interaktivně a vizuálně a jsou na dosah. Projekty budou přístupné, aniž by byly skutečně na místě.
STÖBICH otevírá architektům a projektantům zcela nové možnosti. V budoucnu spolu s prodejem řekneme: Nasaďte si brýle. Zažijte!
Navzdory posunu Applu k AR zůstává Oculus VR prozatím exkluzivitou pro Windows
Apple přinesl AR a VR do iOS a MacOS s iOS11 a MacOS High Sierra s ARkit, ale jeden velký výrobce Augmented Reality zatím nekouše. Oculus opustil Apple MacOS i Linux v roce 2015 kvůli nedostatku adekvátní hardwarové podpory pro VR v počítačích firmy. Zatímco Vive a SteamVR slibují svou podporu MacOS po oznámení WWDC společnosti Apple, Oculus se ještě musí vyjádřit. V prohlášení vydaném pro Road to VR mluvčí firmy poznamenal, že „jsme odhodláni zpřístupnit PC VR co největšímu počtu lidí, ale v tuto chvíli nemáme žádné zprávy o podpoře MacOS“.
Stojí za zmínku, že jediné počítače Mac, které podporují VR, jsou ty nejvyšší třídy, které dominují méně než 10 % z méně než 10 % podílu společnosti Apple na trhu s počítači, což z něj činí podmnožinu podmnožiny počítačů.
Na druhou stranu související pokroky v AR na zařízeních Apple budou mít mnohem širší, angažované a co je důležitější, skutečné publikum, než potenciální publikum získá z obchodu Windows. Schopnost společnosti Apple přitáhnout publikum k novým technologiím, jako jsou duální fotoaparáty, náhlavní soupravy Bluetooth, tablety, a udržet je v aktivním zapojení, nákup a používání těchto produktů je tak působivé, že některé firmy rády dovolují společnosti Apple převzít náklady na vzdělávání spotřebitelů o funkcích produktů namísto spěchání. být „první“. Mohl by Oculus v tuto chvíli dělat totéž a nechat Apple vybudovat poptávku po AR a VR v jejich počítačích, než se rozběhnou, aby sklízeli výhody? Kdo ví.
TechNews ze světa
Arm Ltd, britská firma zabývající se čipovými technologiemi, vlastněná SoftBank Group Corp, v úterý představila sadu nových čipových technologií, jejichž cílem je zlepšit vzhled videoher na chytrých telefonech a zároveň snižovat nároky na spotřebu energie – jinak řečeno: šetřit baterku telefonu.
Nejnovějšími produkty jsou návrhy tzv. grafických procesorových jednotek, neboli GPU, nejčastěji používaných pro zpracování videa ve hrách. Arm vydělává peníze tím, že licencuje své plány čipovým společnostem, jako je MediaTek Inc (Tchajwanská společnost), které je zase používají k navrhování čipů pro smartphony se systémem Android. Arm v úterý také upgradoval plány pro své CPU neboli centrální procesorové jednotky, hlavní mozky v počítači. V obou případech má Arm za cíl zlepšit výkon čipů při nižší spotřebě energie. Nejnovější tlak na zlepšení mobilních čipů přichází ve chvíli, kdy její zákazníci, jako je Apple Inc a Qualcomm Inc, se naopak snaží snižovat svou závislost na Arm.
Zatímco Apple a Qualcomm stále platí společnosti Arm licenční poplatky, aby zajistily, že jejich čipy budou fungovat se softwarem napsaným pro čipy založené na Arm, snaží se zvbavit závislosti na společností Arm. Nejinak tomu je u Applu a jeho čipu M1, který nahradil Intel. „Naše nejnovější sada výpočetních řešení pro spotřebitelská zařízení bude i nadále zvyšovat práh toho, co je možné na mobilním trhu,“ uvedl výkonný ředitel Arm Paul Williamson na blogu oznamujícím nové produkty. „Pro vývojáře, kteří pracují na skutečně pohlcujících 3D zážitcích v reálném čase, a aby byly ještě působivější a poutavější, je vyžadován vyšší výkon,“ dodal Williamson.
John Romero, spolutvůrce legendárních her Doom and Quake, hovořil s Armem o změnách 3D grafiky. Řekl, že nevidí překážky pro AR na mobilních telefonech, které mohou přenést 3D hry do skutečného světa. Kdo někdy hrál alespoň jednu z těchto her, asi si dovede představit, jak by mohlo vypadat střílení monster v „open-space“ kanceláři. Arm uvádí na trh zcela novou vlajkovou loď GPU s názvem Immortalis, postavenou na dědictví Mali, nejprodávanějšího GPU na světě. Mali GPU se dodalo více než 8 miliard kusů. Kromě toho společnost Arm uvádí na trh nový prémiový GPU Arm Mali-G715, který zahrnuje funkci Variable Rate Shading, grafickou funkci dostupnou u všech nových GPU – ta totiž znamená výrazné úspory energie při zvýšení herního výkonu.
Nejnovější GPU Arm jsou dosud nejvýkonnější, s 15% zlepšením výkonu oproti předchozí generaci, což demonstruje zaměření společnosti Arm na zajištění herních zážitků, které koncoví uživatelé prémiových mobilních telefonů požadují. Nové GPU také staví na vysoce účinném GPU Arm Mali-G710 s 15% zlepšením energetické účinnosti. To pak posouvá hranice hraní na cestách, když jednoduše déle vydrží baterka. Pravdou je, že inovace v této oblasti mohou přinést i celou řadu dalších aplikací, kde jsou „hry“ využívány například pro trénink chování v krizových situacích, nebo ověřování krizových plánů prostřednictvím AR/VR.
Write a Comment